تبس:به خاطر پلاکارد «روحت شاد فرگی»عذرخواهی نمی کنم

گرچه سران باشگاه سیتی بلافاصله بعد ازانتظار تصویر تبس، به صورت رسمی عذرخواهی کردند ولی گویا این مهاجم آرژانتینی قصد معذرت خواهی ندارد

کارلوس تبس، مهاجم آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی در صحبتهایی اعلام کرده که بعداز در دست داشتن پلاکاردی جنجالی در جشن قهرمانی سیتی در لیگ برتر که روی آن نوشته شده بود «روحت شاد فرگی»، از سرالکس فرگوسن، مربی یونایتد به صورت شخصی عذرخواهی نخواهد کرد.

روز دوشنبه و درحالی که کاروان باشگاه سیتی برروی اتوبوسی سرباز در جشن قهرمانی شرکت داشت و ازمیان هواداران عبور می کرد، کارلوس تبس با پلاکاردی که رویش نوشته شده بود:«روحت شاد فرگی» دیده می شد.این اقدام تبس در حقیقت واکنشی به صحبتهای اخیر مربی یونایتد بود که گفته بود که در طول زمانی که او زنده است، سیتی به قهرمانی لیگ برتر نخواهد رسید .

 

بلافاصله بعد از انتشار تصاویر تبس با این پلاکارد بود که مسئولان باشگاه سیتی با انتشار بیانیه ای ازفرگوسن و باشگاه یونایتد عذرخواهی کرده و اعلام کردند که تبس اشتباه بزرگی در قضاوت درمورد حرف فرگوسن انجام داده.

تبس شاید به  طور کلی به خاطر رفتارش عذرخواهی کند ولی اعلام کرده که از شخص فرگوسن معذرت نمی خواهد.

تبس درزمان ورود به فرودگاه اسیه سای بوئنوس ایرس گفت:« این طور به نظر می رسد که انگار فرگوسن، نخست وزیر انگلیس است. چون هر زمانی که او درمورد یک بازیکن بد صحبت می کند و یا صحبتهای بیخودی راجع به من برزبان می آورد، هیچ وقت کسی نمی گفت که او باید عذرخواهی کند ولی وقتی تو کاری انجام می دهی، باید معذرت بخواهی. ولی من عذرخواهی نمی کنم.»

این ستاره آرژانتینی که در ماه سپتامبر درپی اختلافاتی که با مانچینی مربی تیمش داشت، برای مدتی طولانی در آرژانتین به سر می برد و بعد از شش ماه اخیرا به انگلیس بازگشت و در بازیهای پایانی لیگ برای سیتی به میدان رفت.


نظرات شما عزیزان:

Mohsen Man u
ساعت3:46---30 ارديبهشت 1391
man mondam chetor sir alex hezer shod in bazikono biyare manchester united?!aslan tevez dar hadi nist ke sir alex bekhad dar moredesh sohbat kone
پاسخ:سیاوش مدیر وب: محسن جان سلام و ممنون که به وب خودت اومدی. اتفاقا منم کاملا با حرفت موافقم. توز و امسال اون مانند رونالدو و بکهام خیلی مغرور و نامرد بودن که با مربی ای چون سر الکس اینگونه رفتار کردن و اخرشم خود سر پرتشون کرد بیرون . حالا هم حق دارن ناراحت باشن.هه هه هه ممنونم بازم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط سیاوش | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |